Sunday, May 20, 2012

paLsU

aku telah menjalani ujian diagnostik hari ini dan pihak hospital telah jumpa seorang wanita dalam hati aku. doktor bilang kalau mahu keluarkan dia dari hati aku, aku akan mati..

Aku rasa mcm baru semalam aku jumpa dia..dalam kelibat kota korup yg punya keadaan pincang..tapi aku silap..aku lambat ambil langkah..lalu dia pergi..hilang dalam kesesakan dunia kota metrojaya kuala lumpur..

ineedyoulikeaheartneedsabeat

Setelah lama aku menghilang, kini aku muncul.. bukan apa, sejak kebelakangan ini aku selalu sibuk. Masa tak kenal manusia, tapi manusia kenal masa..masa tak pernah tunggu manusia, sebaliknya manusia yang tunggu masa..begitulah apa yang berlaku dalam hidup Haris, seperti biasa diungkap kembali kisah lama dia dengan wanita yang pernah tarik jantung Haris lepas tu dia pijak guna kasut tumit tinggi dia..

Rosalinda si gadis arogan yang suka tunjuk klevage dia pada lelaki keparat.

Hari ini hari isnin, macam biasa Haris bangun awal pagi, bersiap untuk ke pejabat dengan mengenakan long sleeve warna biru serta tali leher mana hitam. Sepatu kulit jenama Crocodile dipilih Haris hari ini. Dia kelihatan segak dan yakin pada hari ini. 

Seperti norma biasa, Haris akan menggunakan perkhidmatan awam (bas) untuk pergi ke tempat kerjanya yang terletak di tengah kota raya metropolitan kuala lumpur bersebelahan bangunan celcom. Pejabatnya di level 13.

Haris melangkah dengan yakin masuk kedalam pejabat, apa yang menarik hari ini, Haris di sambut oleh seorang wanita berkulit kuning langsat, muka kacukan arab, ada klevage baik punya..Haris tersentak seketika. *pening juga kompius

'kenalkan ini Encik Haris.' ketua department tempat haris bekerja (En Fuad) mengenalkan PA baru kepada Haris, Encik Fuad seorang lelaki koperat yang suka main golf dan berfoya-foya dengan lelaki..*alamak dia gay

'hye, nice to meet you En Haris!' sambil dia kenyit mata dia dan menghulurkan tangan tanda untuk berjabat tangan.

'I, Rosalinda..' dia tambah lagi ciri seduktif dia dengan korek2 tapak tangan En Haris semasa bersalaman.

saat itu, Haris rasa masa seperti menunggu dia untuk memberi satu respon kepada wanita itu, tapi dia gagal. dia khayal dengan klevage wanita tu. *Haris gila seks

keadaan berjalan seperti hari biasa, cumanya Haris sedar dia punya masalah dengan kehidupan seks dia. malah dia belum lagi jumpa wanita yang bakal jadi teman sehidup semati dia. *ayat nak klise

Hari ini hari minggu. Rosalinda call Haris. dia minta Haris datang ke rumah nya, sebab electrik tak dpat berfungsi. kononnya padahal dia ada agenda lain. aku kesian gila dekat Haris..

'RINGGGGG...RINGGGG' tel Rosalinda berdering kuat..

'I dah ada depan rumah U..U tak nak buka pintu ke? tanya Haris sambil poli anggaran di dalam kepala otaknya memikirkan rancangan Rosalinda.

*bersambung...aku penat nak taip..