Friday, June 25, 2010

KehiDUPAN ku YG spastiK DI Uitm







hahha..hari ini merupakan hari yg amat dipresi bg dri aku yg spastik lagi gila kisah mcam ni..ade la segerombolan mamat2 spastik yg gersang wat perjanjian pegun dgan dri aku yg gila ni..

dorang wat perjanjian ni ngan penuh yakin tanpa segan silu membuka seluar mreka..eh bkan tanpa berfikir panjang apa akan musibah yg bkal mreka hadapi jika pancut sebelom brfikir,sori2 cakap sebelom berfikir...

aku rase dorang ni dah mcam raksaksa sampah yg lapar nak mkan double cheese buger.tapi aku sabar je la..yela aku kan manusia biasa yg tiada superpower untuk memanipulasi dri mreka yg lagi gempak dan gersang..adeke patut dorang sume blik tinggalkan aku kat tempat puaka tebing biru ni seorang dri..

sabar sahaja lah...hasilnya inilah yang aku wat untuk mengelakkan dispresi aku!!bergambar seperti orang gila..termasok la kontigen2 aku yg sepakat hati ni..

p/s aku kat korang yg pernah wat janji tahi ayam tubwak2 la berubah kemudi bicara anda..jngan terpancut perkataan yg tak betol..
ok??