Tuesday, June 29, 2010

thE spaSTic YOUth


kumpulan gitar rancak ini telah ditubuhkan pada tahun 2008 dengan satu kata sepakat diantara 3 orang sahabat baik yg fasih dan petah bermuzik, tidak kesah la secara petik,ketuk,pukul,tiup, dan sebagainya...
kumpulan ini telah mencipta sebuah lagu yg bertajuk 'ego' yg memberi maksod bahawa setiap manusia tetap mampunyai sifat ego yang patut di radiasi kan drpd diri masing2!!
hasil karya antalogi 'ego' itu juga adalah hasil karya drpd 3 orang sahabat baik spastik ini
hasil nukilan lirik dan seni kata yg tak berapa berseni itu hasil penuh karya dayat
manakala lagu pula dripada si senget yg gila..
dan aku berharap agar kumpulan gitar rancak ini akan dapat meneruskan impian atau cita2 mereka yg hendak ke bulan itu terlaksana
kerana aku da beli kapal angkasa jenama 'melodrama'

Friday, June 25, 2010

KehiDUPAN ku YG spastiK DI Uitm







hahha..hari ini merupakan hari yg amat dipresi bg dri aku yg spastik lagi gila kisah mcam ni..ade la segerombolan mamat2 spastik yg gersang wat perjanjian pegun dgan dri aku yg gila ni..

dorang wat perjanjian ni ngan penuh yakin tanpa segan silu membuka seluar mreka..eh bkan tanpa berfikir panjang apa akan musibah yg bkal mreka hadapi jika pancut sebelom brfikir,sori2 cakap sebelom berfikir...

aku rase dorang ni dah mcam raksaksa sampah yg lapar nak mkan double cheese buger.tapi aku sabar je la..yela aku kan manusia biasa yg tiada superpower untuk memanipulasi dri mreka yg lagi gempak dan gersang..adeke patut dorang sume blik tinggalkan aku kat tempat puaka tebing biru ni seorang dri..

sabar sahaja lah...hasilnya inilah yang aku wat untuk mengelakkan dispresi aku!!bergambar seperti orang gila..termasok la kontigen2 aku yg sepakat hati ni..

p/s aku kat korang yg pernah wat janji tahi ayam tubwak2 la berubah kemudi bicara anda..jngan terpancut perkataan yg tak betol..
ok??